22 mars 2008

Fyndat!


Nu har jag fyndat igen, mitt senaste var ju pippiskorna och dom var ju kanon, känner mig direkt som pippi, älskar dom! Egentligen hade jag väl inte ekonomi för dagens fynd men hur kan man låta bli när man råkar höra att dom i skidbackens auktion ropar ut ett par sprillans nya slalomskidor som kostar 8000:- i butik för 1800 svenska kronor och inte EN människa som bjuder?!! Det är väl klart att jag var tvungen att förbarma mig över dessa fina röda kanonskidor! Gav upp Dynastarskidorna i guld (Ingmar, jag är ledsen) redan igår så idag blev det snowboard, men från och med nu kan jag glida ner för backarna med ett lätt vick på stjärten, leende på läpparna på mina röda fina proffsskidor (helt säker på att det är skidorna som sätter nivån på åkningen)!

3 kommentarer:

Ylva sa...

du, dom där skidorna du köpte.. jag provade dom och ja...
DOM VA SKITBRA!

Anonym sa...

hi, hi, vilken tur! ( jag hann inte prova dem) / Marit

Anonym sa...

Suveränt bra skidor! Jag kan köpa den ena.
Mammarianne