08 mars 2008

Jag är redo!



Att vara ledig en lördag hör verkligen inte till vanligheten, men idag är jag det och just idag är det "Andra chansen", visst hade jag uppskattat om det var stora finalen men det här är ju nästan lika bra. Jag är förväntansfull, vilka går vidare? Spontant gissar jag på Carola, Andreas och Sibel, men jag har ju inte sett nått av numren, bara lyssnat på radion i en bil någonstans i sverige.


Har bullat upp med godis, vindruvor, flamin'hot cheez crunchers (tänkte köpa sourcream stjärnor som är mina favoriter, men valde dessa som är Fredriks favoriter för att locka hem honom lite tidigare i natt) och ett glas vitt på det. Vilken kväll det ska bli, jag njuter i soffan. Spelet kan börja!

1 kommentar:

Anonym sa...

There is definately a lot to find out about this subject.
I love all the points you've made.
Feel free to visit my webpage ; ridiculously photogenic guy