21 mars 2008

Veckans pyssel tips...?


När jag började blogga tänkte jag att det skulle dyka upp pysseltips ganska ofta här eftersom jag gillar att pyssla och gör det ganska ofta, trodde jag... Men nu ser jag att det bara blivit ett inlägg sen starten och det måste ju bli ordning på det här med pysslandet, ja eller inläggen iallafall. Dom här muggarna har jag pysslat eller jag menar muggarna är köpta på ikea men sen har jag dekorerat dem lite, ja inte så mycket men målat dit en blomma iallafall. Klippte ut en form av en blomma i självhäftande plast och duttade sen bara på med glasfärg i olika blandningar. Sen är det bara att bränna i ugnen sen ska dom klara maskindisk. Ja, det får vara veckans pysseltips!

2 kommentarer:

Ylva sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

SKA tåla maskindisk betyder inte att de tål maskindisk.
Muggarnas ägare