08 mars 2008

Oj..

..oj, oj, oj... Carola och Andreas Johnsson åkte ut!!! Där sprack min spontana gissning. Nordman slog ut dom, visst fanns det en chans, men det trodde jag aldrig skulle hända. Jag tycker nästan lite synd om Carola hon såg sjukt chockad ut, vilket jag förstår, stor besvikelse.
Då kanske det är som en krönikör skrev, det kan vara ett tre minuter långt farväl från sveriges största schlagerdrottning, känns ju ganska vemodigt. Hon har ju varit en stor idol under hela ens uppväxt och jag får lite dåligt samvete att jag också nånstans hoppades att dom inte skulle gå vidare, är det jantelagen som tagit sig in i mitt sinne? Men är det inte dags att hon lämnar tronen och släpper upp alla som står och trampar nedanför, lägger hon ner nu och ångrar att hon inte gjorde det tidigare, sluta när man är på topp?
Skrällar är ju kul, speciellt stora skrällar....

Inga kommentarer: