28 mars 2008

Ronnebybrunn


Har precis anlänt efter flygresa med propellerplan till ronneby. Svinhungrig är jag och så möts man av denna korg på hotelletrummet, vem har kommit på denna idé med minibarer och snacks på rummen, måste vara ett geni, för hur skulle jag INTE kunna äta upp ostbågarna... och båda chokladkakorna och påsen med gott&blandat?! Det finns ju inte! Och sen försvinner hela mitt gage för den här helgen när jag ska checka ut och betala för "snacksen" som jag blev tvingad att proppa i mig. Nej, då är det ju faktiskt bättre att leta upp en affär och köpa en stor påse med ostbågar, ja då skulle jag ju till och med bli mätt, utan att bli ruinerad! Nu tycker Fredrik att vi ska gå och äta lunch, och ja, det är nog bäst så..

1 kommentar:

Anonym sa...

Jäklar! Bäst att ta med sig snacks till rummet alltså! Detta är ju livsfarligt!!!! // Isa