01 mars 2008

På väg hem.


Ja, utelivet i kramfors var väl sådär kan man säga. 450 pers hade vi på föreställningen men när vi kom till enda stället som var öppet en fredag i kramfors fick vi betala 50kr för att komma in och vi väntade oss nog mer folk än dessa tre pers som satt vi ett bord i denna, stora discolokal. Men det blev en kanon kväll och vid halv ett kom det en hel del folk, stället stängde ett. Då var vi svin hungriga och jag frågade en av de två, säkert redan pensionerade vakterna var man kunde få tag på mat så där mitt i natten, han mumlade namnet på ett ställe och sa- Följ strömmen! Hur många människor behövs för att man ska kalla det ström, undrar jag? Jag såg ingen ström. Men vi hittade ett ställe som hade nattamat, och det var till och med kö! Härlig kväll i kramfors.
Snövit idag gick helt ok förutom att min klänning gick sönder i livet i början, så det blev en del scener med mycket trosa, jag bjuder på det! Nu kör vi hemåt i snöslasket.

3 kommentarer:

Anonym sa...

var ni grisar hungriga?!

"Då var vi svin hungriga"

Fredrik sa...

åh...trooooosoor!! gud va upphetsad jag bliiir. kom och lägg dig nu!!

Marit sa...

kommer nu!